Tuesday, June 26, 2012

Aku ada..kau ada??

Yo..pernah dengar ka ayat di atas tu?? bikin panas kan dengar. cam dia sorang ja ada. saya pun ada bah tapi ndala jakun cam ko. ahak~~

Marah betul bah saya ni. nda la bah marah betul. tapi MENYAMPAH yes MENYAMPAH buat kali kedua. Minta puji la katakan.. Ishhhh~~

Mengkali ayat di atas tu sudah jadi trend dalam sesi dialog zaman 2012 sekarang ni. Tapi saya tidak boleh bah terima ayat ni.. Kalau terkena sama saya, nahas la tu orang bah.

Ayat seperti ' aku ada..kau ada?' kalau dengar bagus-bagus kan cam orang tu riak bah. kamu nda perasan ka?? perasan la bah.

Bayangkan jala..kamu ceta2 sama kamu punya bestie tiba-tiba la kan dia cakap ' saya ada Samsung Galaxy Note Pink. ko ada?? sambil mata menjeling2 sama kamu. apa perasaan kamu?? suka?? terharu?? mesti rasa mau sut satu kali dimata kawan kamu tu kan. bah bgtu la bah saya.

tapi saya tidak tau la kalau kamurang, kalau saya terus terang saya cakap SAYA TIDAK SUKA.

Kan bagus humble dan anggap diri tu sebagai padi jangan seperti lalang. padi berisi tunduk lalang tidak berisi melihat langit # saya lupa sudah ni pepatah camna punya ayat betul#

apa-apa pun pikir2 la ar..jangan sampai termakan diri. Salammm..

No comments:

Post a Comment