Wednesday, July 4, 2012

Cerita Monday Blue saya..

Hari Isnin adalah hari yang dinanti2kan oleh saya..Bersemangat mau bekerja GO~~GO~~ Tapi Isnin ni agak kurang saya senang sebabnya jatuh pada awal bulan. Untuk pengetahuan anak-anak sekalian, pada setiap hari pertama di awal bulan. Bermacam-macam report mau kasi report sama boss..Aishhh~~ berbukit-bukit joo..belum lagi daily task..Mau pingsan geng..

Mau dijadikan satu cerita la kan, oleh kerana terlalu banyak task..banyak betul urgent..semua pun mau cepat..Maka saya list kan keja-keja yang perlu di done kan. saya tulis la..

1. Weekly report.
2. Monthly report
3. .....

saya tidak sempat buat sebab perlu layan customer di luar. Pada masa yang sama, ada my collegue yang senteng-senteng.. tau la kan Monday Blue makanya kesentengan di hari Minggu belum abis. Dia sambung la apa2 task yang MUST DONE TU...

H.M.Z.A


Ni la ni..ni la ni keja orang gatal tangan..no 1 dan 2 tu saya yang buat tapi 3 dan seterusnya..bukan saya yang buat ni..teda-teda bah..

oleh kerana ni note sticker ni..Monday not be blue2 lagi sudah jadi pelangi dengan ceria sekali..

No comments:

Post a Comment